ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

  یاوران امام زمان (عج)



نظرات شما عزیزان:

sogol
ساعت17:11---20 شهريور 1392
عالی تر از همیشه بود بهتون تبریک می گم

دوست آشنا
ساعت19:13---17 شهريور 1392
سلام

جواب من رو ندادی خیلی وقته گذشته؟
پاسخ:اول برو یه وب بساز بعد به اخبار روز بپرداز و سعی کن ببینی هدف از عاملان اتفاقات روز چیه همونو تو وبت بیان کن


a
ساعت13:46---12 شهريور 1392
وسعت درد فقط سهم من است ، بازهم قسمت غم ها شده ام ، دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام
پاسخ:به به ، به به


دوست آشنا
ساعت16:21---8 شهريور 1392
قبلا این کارها رو انجام داده ام

دوست آشنا
ساعت12:31---8 شهريور 1392
سلام

واقعا کارت آفرین داره و از خدا پاداش بسیار خوبی خواه یگرفت من هم میخوام مانند شما وبلاگی بسازم که پشتیبان ولایت باشد و در برابر جنگ فرهنگی دشمن سر بلند کند

من میخوام دل امام زمان(عج)را شاد کنم تا شاید قدری از غم هایشان کم شود

لطفا مرا را هنمایی کن تا بدونم چیکارباید کنم

اگه ممکنه جوابت رو به آدرس ایمیلم بفرست
پاسخ:اولین کاری که باید بکنی اینه که به سایت های جنبش مصاف و فاراقلیط و حتما حتما حتما سخنرانی های استاد رائفی پور رو از سال 88 تا به الان رو گوش بده از جمله مهم ترین سخنرانی هاش:عبرت های قوم بنی اسرائیل،آینده از آن کیست،تحلیل شیطان پرستی،تحلیل موسیقی،زن حجاب فمینیسم و... تو وبسایت چندتاشو گذاشتم از مهمترین هاش: شیان دم عوارضی مشهدِ حتما این سخنرانی شو که تو وبلاگ خودم گذاشتم گوش بده سخنرانی های دکتر عباسی هم کمکت میکنه همه این هارو انجام بده و به این سخنرانی ها گوش بده تا خط مشی برات تبیین بشه بعد از اون باید شروع کنی به دشمن شناسی و فتنه ای آخروزمان وقتی همه ی اینارو انجام دادی بهم خبر بده تا بهت بگم چیکار کنی.


سايت ذي طوي
ساعت7:50---6 شهريور 1392
با سلام
پايگاه جامع تبليغ " ذي طوي " براي دومين سال اقدام به برگزاري مسابقه وبلاگ نويسي حجاب و عفاف با جوايز ارزنده نموده است شما هم مي توانيد يکي از شرکت کننده گان در اين مسابقه باشيد در صورت تمايل به شرکت در مسابقه لطفا از طريق آدرس زير اقدام فرمائيد
*************


هیئت فرهنگی مذهبی باب الهدی مشهد الرضا
ساعت18:31---3 شهريور 1392
سلام
شما رو تو وبلاگمون با نام ضدفتنه لینک کردیم.
اگه دوست داشتین ما رو هم لینک بفرمایید.
با تشکر


مهدی
ساعت7:51---3 شهريور 1392
سلام انشاالله که قصدتون خیر هس وبه جا های بالاتری راه پیدا میکنیداگه مطالب خواستی میتونی به جنبش مصاف بری ویا اینکه ازسایت فیس نما بگیری درضمن جنبش مصاف مال آقای رایفی پور هس مال من نیس موفق باشی
پاسخ:ممنون،جنبش مصاف تو قسمت لینک هامون هست و اینکه ما خودمون عضویم تو جنبش مصاف


صادق لیدر
ساعت15:25---2 شهريور 1392
سلام وب شما خیلی قشنگه من شمارو لینک کردم بیزحمت شما هم من را لینک کنید

حسین
ساعت14:58---2 شهريور 1392
آقا سلام همین که مذهبیه عالیه دمت گرم جوون امروزیو این عقاید باید مجسمش رو از طلا ساخت به امید پیش رفت روز افزونت یاعلی
پاسخ: شما لطف دارید ، اصلشو بخواهید در این شرایط و زمانه همه و مخصوصا همه ی جوانان باید در این زمینه ها فعالیت کنند و آگاهی و اطلاعات لازم رو بدست بیارن . بالاخره امام عصر ی سرباز واقعی نیاز دارن اگر لایق باشیم نه سر بار


BI_HESS
ساعت18:06---29 مرداد 1392
miogama to az taraf emam zaman ina ro entekhab kardi dg are ?!


na jedan pishe khodet chi fk kardia ?






مگه غیر اینه،حتماً میخوای پادشاه عربستان یا امیر قطر یا مفتی وهابی ها باشن. تو کس دیگه رو سراغ داری؟ اینا جزء معدود کسایی اند که به تبیین راه مهدویت وامام شناسی وروشنگری در این راه تلاش میکنند.


علیرضا
ساعت15:30---25 مرداد 1392
سلام ممنون از حضور گرمتون همیچنین شما هم موفق و سر بلند باشید
در پناه حق
یاعلی


میلاد
ساعت8:56---16 مرداد 1392
سلام خیلی خوشگلتر شده ولی یه کم پست های ثابت تو زیادن پست ثابت یکی دوتا نه که پنج تا هرجور دوست داری به هرحال من مثل همیشه نظرمو گفتم خود دانی

عید فطر پیشاپیش مبارک داداشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 مرداد 1398برچسب:, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}